ПРАКТИЧНІ
ВПРАВИ «АТАКУЮЧОЇ СТРІЛЬБИ»
Вступ
Базові вправи
(Необхідні для
набуття стійких навичок швидкого|
наведення і утримання зброї)
Вправа
№1
Необхідно для формування навику|навички| стабілізації зброї в процесі
винесення|виносу|. Здобуття|отримання| уявлення про групи м'язів
що беруть участь в стабілізації зброї. Пояснити необхідність винесення|виносу| зброї нижче за рівень
цілі |цілі|з|із| подальшим|наступним| «доведенням». Роз'яснити|роз'ясняти| переваги цього методу
прицілювання. Звернути увагу на положення|становище| ніг при стрільбі|стрільбі|. Правильна постановка ніг – база для майбутніх
переміщень. Дати перевірочні вправи: поштовх в дуло|стовбур|, поворот за дулом|стовбур|, придушення дулом| |стовбуром|.
Дана
вправа виконується з|із|
постійним збільшенням дистанції від 2 до 20 метрів після|потім| кожного 3-го пострілу з 6-х вогневих|вогняних| рубежів (2 м|м|, 5 м|м|, 8 м|м|, 10 м,15| м|м|, 20 м|м|) по ростовій мішені.
Кількість
боєприпасів – 80 штук. Кількість підходів за тренування – 3. Кожен підхід
виконується з|із| правої і з
лівої руки.
Вправа
виконується з|із| правосторонньої/лівосторонньої
стійки|стойки| (залежить від
хвату), дуло|стовбур| зброї під
45 вниз, стрільба|стрільба|
одиночними пострілами.
По
команді інструктора стрілок приймає стійку|стойку| для стрільби|стрільби| з|із|
одночасним наведенням зброї на ціль|ціль|
і пострілом. Після|потім|
пострілу стрілок знову приймає вихідне|початкове|
положення|становище| і чекає наступної|такої| команди інструктора.
1.
Перший підхід: стрільба|стрільба|
ведеться по контуру мішені.
Пояснення. Зброя утримується|утримується| нижче за контур мішені. Палець
опускається на спусковий гачок лише|тільки|
після|потім| виходу на рубіж.
При переході з рубежу на рубіж, зброя в положенні|становищі| готовності до стрільби|стрільби|.
2.
Другий підхід. Мішень розділена на дві половини: верхню і нижню|. З рубежів 20, 15, 10 м|м| вогонь ведеться по ростовій мішені в контур. З рубежів
8, 5, 2 м|м| лише|тільки| по верхній частині|частці|.
Пояснення. На дистанції 8, 5 і 2 метри найбільш ефективна стрільба|стрільба| в корпус. Тому виключаємо
нижню частину|частку| мішені.
3.
Третій підхід. Мішень розділена на дві частини|частки|. З рубежів 20, 15 м|м| по ростовій мішені в контур. З рубежів 10, 8 м|м| лише|тільки|
по верхній частині|частці|. З рубежів
5, 2 м|м| лише|тільки| по нижній частині|частці|.
Пояснення. З рубежів 5 і 2 м|м| імітуємо стрільбу|стрільбу| по виявленій «лежачій» мішені.
У цій вправі доцільно замінити команду інструктора
холостим пострілом з|із| маркера,
завдяки цьому вирішуємо|рішаємо|
дві проблеми: учимо|вчимо|
відрізняти холості|холостою| на
звук і реагувати на постріл.
В ході вправи пояснити
необхідність навику|навички| стрільби|стрільби| з обох рук. Дати тактичні
варіанти її використання|застосування|.
Немає необхідності в
зміні рук при роботі на великій дистанції від укриттів. При русі між вузькими
укриттями (ліс). При переміщенні по сильно пересіченій місцевості.
Велика необхідність
в зміні рук при роботі в будівлі, а також відпрацюванні|відроблянні| кутів|кутків|, дверних отворів, віконних отворів. Основна
причина – зменшення площі|площі|
ураження|поразки| стрільця.
«Дуельний» варіант.
Вправа,
аналогічно Вправі №1 – мішень
замінюється стрілком №2. По команді інструктора стрілок №2 робить
постріл в стрілка №1. Початок дій стрілка №1 – початок руху стрілка
№2. (Вогневі рубежі 10 м, 8
м, 5 м).
Без відходу.
В ході вправи перевірити
формування навику|навички|
стабілізації зброї в процесі винесення|виносу|
на великих швидкостях, в стресовій ситуації.
Психологічний
аспект вправи. Здолати|подолати|
«боязливість куль» на малих дистанціях. Засвоїти такі моменти:
1. На малих дистанціях немає необхідності в навику|навичці| стрільби|стрільби|. Будь-який постріл влучає в
ціль|ціль|.
2. Конструктивні особливості маркерів не
дозволяють вести відносно прицільну стрільбу|стрільбу|.
3. Баланс маркерів повністю|цілком| відрізняється від стрілецької
зброї.
4. Висновок|висновок|, заснований на перших трьох пунктах: Немає необхідності
у використанні|застосуванні| стрілецької
техніки. Ставу потрібно робити|чинити|
на «заливання|».
Варіант
із|із| стрільбою|стрільбою| в русі.
Перед вправою дати
визначення «двійці». Пояснити чим вона відрізняється від двох послідовних
пострілів.
Дати визначення
тактичному кроку. Швидкі зупинки і початок руху. Показати вплив «конструкції»
торс – руки на кучність стрільби|стрільби|
із|із| зупинкою і в русі.
Варіанти «розпірок» для стабілізації зброї. Робота кисті «провідної» руки.
Її вплив на кучність стрільби|стрільби|.
Дана
вправа виконується з|із|
постійним рухом на мішень, з дистанції від 20 до 5 метрів вогонь ведеться
двійками у момент проходу рубежу (5
м|м|, 8 м|м|, 10 м,
15| м|м|, 20 м|м|) по ростовій мішені.
В ході вправи перевірити
формування навику|навички|
стабілізації зброї в процесі руху. Пояснити, що дана вправа є базою для
стабілізації прицільної лінії в русі. Довести про звуження кута|кутка| огляду при даному варіанті стрільби|стрільби|. Дати варіанти
тактичного вживання|застосування|.
В основному, для придушення одиночного супротивника|супротивника| за невеликими (низькими) укриттями, що
не дають можливості|спроможності|
маневру за ними. А також за укриттями, що дають можливість|спроможність| працювати з одного боку
(кут|куток| будівлі).
Варіант
із|із| зупинкою на рубежі.
Дана
вправа виконується з|із|
постійним рухом на мішень, з дистанції від 20 до 5 метрів вогонь ведеться
двійками у момент зупинки на рубежі (5 м|м|,
8 м|м|, 10 м, 15| м|м|, 20 м|м|) по ростовій мішені.
В ході вправи перевірити
формування навику|навички|
стабілізації зброї при зупинці. Звернути увагу на те, що постріл відбувається|походить| саме після|потім| зупинки і точного доведення
зброї в ціль|ціль|. Зброя, під
час руху, утримується|утримується|
нижче за лінію прицілювання. Це дозволяє переміщуватися швидше, ніж у варіанті
«рух зі|із| стрільбою|стрільбою|», без звуження кута|кутка| огляду. Звернути увагу саме на
різницю швидкості переміщення між рубежами. Дати варіанти тактичного вживання|застосування|. ( В основному вогневе|вогняне| придушення переслідуваного противника|супротивника|, запобігає|попереджати| його спробам закріпитися
за укриттям для вогню у відповідь.)
Додатково до Вправи №1
Пояснити, що дану вправу
можна розглядати|розглядувати|
як базову для відпрацювання|відробляння|
вогневого|вогняного| придушення.
Висновок|ув'язнення| по першій частині|частці|.
Кожен з учасників повинен навчитися визначити свою
ефективну дистанцію стрільби|стрільби|. Лише|тільки| знаючи таку дистанцію, він
може тактично грамотно побудувати|спорудити|
свої дії як одиночні|, так
і в групі. Отримати|одержувати|
навик|навичку| утримання зброї в
положенні|становищі| готовності
до стрільби|стрільби| на місці і
в русі. Отримати|одержувати|
поняття про «лінію прицілювання», винесенні|виносі| зброї і її доведення в ціль|ціль| на місці і в русі.
Вправа
№2
Добитися стабільного винесення|виносу| зброї не лише|не тільки| при вертикальному, але і
при горизонтальному доведенні зброї. Добитися розуміння впливу «провідної» руки
на можливість|спроможність|
повороту в потрібному напрямі|направленні|
Вправа,
аналогічна попередньому – проте|однак|
у вихідному|початковому| положенні|становищі| стрілок стоїть спиною
(боком правим, лівим), до мішені. По команді інструктора розвертається|розгортає| лицем до мішені, приймає стійку|стойку| для стрільби|стрільби| і робить постріл. Після|потім| пострілу стрілок знову приймає
вихідне|початкове| положення|становище| і чекає наступної|такої| команди інструктора. (Вогневі|вогняні| рубежі 5 м|м|, 8 м|м|, 10 м.
Без відходу|догляду|.)
«Дуельний»
варіант.
Вправа,
аналогічно Вправі №2 – проте
мішень замінюється стрілком №2. По команді інструктора стрілок №2
робить постріл в стрілка №1. Початок дій стрілка №1 – початок руху стрілка
№2. (Вогневі рубежі 5 м, 8
м, 10 м).
Без відходу.
Варіант
вправи №2. Виконується в русі із|із|
зупинкою.
Стрілок
рухається|суне| вздовж|вздовж| вогневого|вогняного| рубежу. Мішень справа (зліва|ліворуч|). Зброя в положенні|становищі| готовності до стрільби|стрільби|. Порівнявшись з|із| мішенню, приймає положення|становище| для стрільби|стрільби| і робить постріл. Без
команди інструктора. Після чого продовжує рух на вихідний|початковий| рубіж. (Вогневі|вогняні| рубежі 5 м|м|, 8 м|м|, 10 м.
Без відходу|догляду|.)
Варіант
вправи №2 . Виконується в русі із|із|
зупинкою.
Стрілок
рухається|суне| вздовж|вздовж| вогневого|вогняного| рубежу, на якому розташовано|схильний| до 5 мішеней. Мішень справа
(зліва|ліворуч|). Зброя в положенні|становищі| готовності до стрільби|стрільби|. Порівнявшись з|із| мішенню, приймає положення|становище| для стрільби|стрільби| і робить постріл. Без
команди інструктора. Після чого продовжує рух вздовж|вздовж| вогневого|вогняного|
рубежу, до наступної|такої|
мішені.
Варіант
вправи №2 . Виконується в русі без зупинки.
Стрілок
рухається|суне| вздовж|вздовж| вогневого|вогняного| рубежу. Мішень справа (зліва|ліворуч|). Зброя в положенні|становищі| готовності до стрільби|стрільби|. Порівнявшись з|із| мішенню, робить постріл, не
припиняючи руху. Без команди інструктора. Після чого продовжує рух на вихідний|початковий| рубіж. (Вогневі|вогняні| рубежі 5 м|м|, 8 м|м|, 10 м.
Без відходу|догляду|.)
Варіант
вправи №2 . Виконується в русі без зупинки.
Стрілок
рухається|суне| вздовж|вздовж| вогневого|вогняного| рубежу, на якому розташовано|схильний| до 5 мішеней. Мішень справа
(зліва|ліворуч|). Зброя в положенні|становищі| готовності до стрільби|стрільби|. Порівнявшись з|із| мішенню, робить постріл, не
припиняючи руху. Без команди інструктора. Після чого продовжує рух вздовж|вздовж| вогневого|вогняного| рубежу, до наступної|такої| мішені.
«Дуельний»
варіант з|із| укриттям.
Стрелок№1
рухається|суне| вздовж|вздовж| вогневого|вогняного| рубежу. Укриття справа (зліва|ліворуч|). Дистанція: 5 м|м|, 8 м|м|, 10 м.
Стрілок №2 залишається за укриттям до команди інструктора. По команді
інструктора стрілок №2 здійснює вихід із-за укриття і робить постріл в стрільця
№1. Після чого залишається на місці. Початок дій стрільця №1 – початок виходу
стрільця №2 із-за укриття.
«Дуельний»
варіант для групи.
Група
розбивається на дві частини|частки|,
по парах. Групи розходяться на вихідний|початковий|
рубіж 5 м|м|, 8 м|м|, 10 м|м| і вишиковуються|шикуються| в колони ( №1 І №2 ) з|із| інтервалом 2-5 м. Колони рухаються|сунуть| паралельно один одному. По
команді інструктора стрілки колони №2 роблять постріл в стрілків колони №1.
Початок дій стрілків №1 – початок винесення|виносу| зброї стрілками №2.
Висновок|ув'язнення| по першій частині|частці|.
Кожен з учасників повинен отримати|одержуватиме| поняття про реакцію на
напад з чотирьох основних напрямів|направлень|.
Визначити, для себе, ефективну дистанцію по кожному з них. А також почати|зачинати| формування комплексу дій у
відповідь.
Вправа
№3
Дана
вправа виконується з вихідного|початкового|
рубежу на дистанції 20
метрів до мішені і двох вогневих|вогняних| рубежів – 5 і 10 метрів.
Кількість
боєприпасів – 40 штук. Кількість підходів за тренування – 5. Кожен підхід
виконується з|із| правої і з
лівої руки.
Стрільба|стрільба| ведеться здвоєними
пострілами.
По
команді інструктора стрілок, знаходячись|перебувати| на вихідному|початковому|
рубежі, приймає положення|становище|
«упор лежачи» і виконує 10 темпових віджимань із затримкою дихання, після чого
переміщається на 1-й вогневий|вогняний|
рубіж (зберігаючи положення|становище|
готовності до відкриття|відчиняти|
вогню), (5 метрів)
і з місця виконує здвоєний постріл. Після|потім| цього розвертається|розгортає|,
відбігає на 2-й вогневий|вогняний|
рубіж (10 метрів),
повертається обличчям до мішені і робить другий здвоєний постріл.
Вправи в русі
(Необхідні для набуття|надбання| стійкого навику|навички| швидкісного наведення і
утримання зброї в русі)
Вправа
№4
Вправою
є переміщення з|із| одночасною стрільбою|стрільбою|.
Дистанція
– 15 метрів.
Кількість
боєприпасів – 80 штук. Кількість підходів за тренування – 4. Кожен підхід
виконується з|із| правої і з
лівої руки.
Вихідне|початкове| положення|становище| – стоячи лицем до мішені
(руки опущені, зброя дулом|стовбуром|
вниз).
По
команді інструктора стрілок приймає стійку|стойку| для стрільби|стрільби|
і починає|зачинає| рух у бік
мішеней. Не припиняючи руху, стрілок наступаючи|наступати|, постійно веде вогонь одиночними пострілами.
Рух закінчується на дистанції 5
метрів до мішені, за цей час стрілок повинен виконати 10
прицільних пострілів.
Вправа
№5
Вправою
є переміщення з|із| одночасною стрільбою|стрільбою|.
Дистанція
– 10 метрів.
Кількість
боєприпасів – 80 штук. Кількість підходів за тренування – 4. Кожен підхід
виконується з|із| правої і з
лівої руки.
Група
з|із| 5-6 стрілків, з|із| опущеною зброєю в руках, встає в коло|коло| і починає|зачинає| рух проти|супроти| годинникової стрілки. Під
час руху кожен стрілок, виявляючись|опинятися|
лицем до мішені, не припиняючи руху, піднімає|підіймає| зброю і робить прицільний постріл. Після|потім| кожного 10 пострілу напрям|направлення| руху міняється на
протилежний, і стрільба|стрільба|
ведеться з іншої руки. Взято з: http://www.paintball.ua/informatory.php?id=68
Джерело: http://www.paintball.ua/informatory.php?id=68 |